Brought to you in part by:

.

Tools and Supplies at Eastwood

  Mustangsandmore Forums
  Gearhead Grrls
  Gearhead Grrls Pinup Boy

Post New Topic  Post A Reply
profile | register | preferences | faq | search

UBBFriend: Email This Page to Someone! next newest topic | next oldest topic
Author Topic:   Gearhead Grrls Pinup Boy
BarrysGrrl
Gearhead

Posts: 616
From: 1. What day is it? 2. Are we racing?
Registered: Jan 2002

posted 06-08-2002 12:50 AM     Click Here to See the Profile for BarrysGrrl   Click Here to Email BarrysGrrl     Edit/Delete Message   Reply w/Quote

Damn - isn't he the most precious thing you ever saw?!? Ford Racing's version of "The Thinking Man", studying the ladders during eliminations . . . isn't he just DREAMY . . . mmmmmmmmmmm

------------------
Beth

"My best friend is the one who brings out the best in me." - Henry Ford (for Alex)
My Homepage

[This message has been edited by BarrysGrrl (edited 06-08-2002).]

IP: Logged

Ked
Moderator

Posts: 7499
From: Hot Hills o' Sand, N.C.
Registered: Jul 99

posted 06-08-2002 06:39 AM     Click Here to See the Profile for Ked   Click Here to Email Ked     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
Beth,

We want thong shots from behind.

Now that's the rule!!!

teeee heeeee heeeeee heeeeeee

IP: Logged

capri man
Gearhead

Posts: 2060
From: doerun, ga.
Registered: Nov 2000

posted 06-08-2002 09:42 AM     Click Here to See the Profile for capri man   Click Here to Email capri man     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
NO NO NO KED!!! that would make us go blind!!!!!!!!!

------------------
mike r
racing is real
everything else is just a game.
81 capri-7.56 @88mph 1/8
1.56 60 ft.
http://prestage.com/site/site_display.asp?SiteID=141

IP: Logged

Moneymaker
Administrator

Posts: 15580
From: Lyons, IL, USA
Registered: May 99

posted 06-08-2002 10:11 AM     Click Here to See the Profile for Moneymaker   Click Here to Email Moneymaker     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
Awwww, thanks babe. That's sweet.


Thong shots from behind huh?
We can do that. What's it worth???
Wanna trade thong shots?

------------------
Alex Denysenko
Co-Administrator and Moderator/ non 65-66 Mustang owner sensitivity co-ordinator

NHRA/IHRA/SRA member
NHRA and IHRA SS/LA National Record Holder '00, '01, & '02
Fleet of FoMoCo products including 88 ASC McLaren Mustang #28
Part time secret agent license #0089
Professional Manwhore
The Barry of BarrysGrrl

IP: Logged

Capri Girl
Journeyman

Posts: 60
From: Wood Dale, IL, USA
Registered: Jan 2002

posted 06-08-2002 11:07 PM     Click Here to See the Profile for Capri Girl   Click Here to Email Capri Girl     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
I will have to pass on that one. That is kinda like incest or something like that. He is like a Dad. Yuk !! Don't ever want to go there.

Gotta love him though.

I got one for ya, but I can't get the damn picture to come over. I give up.


------------------
Jackie
MoneyMaker Racings #1 crew girl

[This message has been edited by Capri Girl (edited 06-08-2002).]

IP: Logged

kwazykat
Moderator

Posts: 5944
From: ...a wonderful place to be.... orange county... NC!!!! M&M member #92 .... a blue-oval GRRL-deluxe.....
Registered: Jun 99

posted 06-09-2002 05:02 PM     Click Here to See the Profile for kwazykat   Click Here to Email kwazykat     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
quote:
Originally posted by Capri Girl:
..... kinda like incest or something like that. He is like a Dad.....

teeehehehee @ jackie!!!

that certainly is a dreamy boy you have there miss beth..... now wake him up and .... um..... oh!!! uh..... nevermind.... heh heh heh

teeheheheheeee

kk

IP: Logged

BarrysGrrl
Gearhead

Posts: 616
From: 1. What day is it? 2. Are we racing?
Registered: Jan 2002

posted 06-09-2002 06:59 PM     Click Here to See the Profile for BarrysGrrl   Click Here to Email BarrysGrrl     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
quote:
Originally posted by Capri Girl:
I will have to pass on that one. That is kinda like incest or something like that. He is like a Dad. Yuk !! Don't ever want to go there.

Gotta love him though.


Ok - Jackie is exempted from thinking Alex is the very bestest on the planet for numerous reasons! And kk, too, since she has her own bestest. Well I guess Ked falls in that category too . . .

Hmmmmmm . . . I suppose I'm kinda in this club all alone. AND THAT'S JUST FINE!! Got enough competition at the track ON the track.

------------------
Beth

"My best friend is the one who brings out the best in me." - Henry Ford (for Alex)
My Homepage

IP: Logged

lilgtgirl
Journeyman

Posts: 24
From: usa
Registered: Jan 2002

posted 06-10-2002 11:58 PM     Click Here to See the Profile for lilgtgirl   Click Here to Email lilgtgirl     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
where is the hard bodied half-naked guys? i got all excited thinking it would be a total hottie!!!!!!!

IP: Logged

Mustang Tally
Gearhead

Posts: 2255
From: Winston Salem, NC
Registered: May 2000

posted 06-11-2002 12:17 AM     Click Here to See the Profile for Mustang Tally   Click Here to Email Mustang Tally     Edit/Delete Message   Reply w/Quote
quote:
Originally posted by Capri Girl:
That is kinda like incest or something like that. He is like a Dad. .

Gotta love him though.

.


If it's a "Sugar Daddy" relationship,that is never incestuous!

If it's "like a Dad" relationship, that is sweet...

If a "You gotta love him" relationship, that's too binding...

Everybody loves Alex!! Darn right! And I gotta tell you Beth...You're one lucky grrl!!

IP: Logged

All times are ET (US)

next newest topic | next oldest topic

Administrative Options: Close Topic | Archive/Move | Delete Topic
Post New Topic  Post A Reply
Hop to:

Contact Us | Mustangsandmore Front Page

Copyright 2002, Steve LaRiviere


Ultimate Bulletin Board 5.47d

Amazon Honor System Click Here to Pay Learn More

[Where are the M&M Members From?]

[Build a free Mustangsandmore.ws Home Page!]

[About M&M][Acronym Guide][Calendar of Events][Chat Room][Classified Ads] [Links]

[Members' Photos] [M&M Mug Shots] [Technical Articles][Ford Parts Number Deciphering

[ Mustangsandmore.com Bookstore] [Advertise on Mustangsandmore.com] [Mustangsandmore.com T-Shirts]